pátek 31. ledna 2014


  • Rok koně začal - hurá...já jdu do něj pozitivně
  1. Věřím tomu, že mé nemoci a nebylo jich málo, skončili...že by věkem?
  2. Věřím, že potkám méně negativních lidí 
  3. Věřím i tomu že se naučím konečně rozlišovat slušné lidi od nepoctivých
  4. že naučím své milované klienty barvy a tu oranžovou vytěsním z jejich hlaviček
  5. i tomu, že se přestaneme v naší krásné zemi bát kombinovat - v klidu se inspirujte cizinou,dělají to všichni

byt Tomáše, kterého jsem piplala a snad úspěšně
v dobrého syna, který snášel moje nálady a učení
v estetiku:)

2 komentáře:

  1. Nádhera, jste skvělá, moc se mi líbí co děláte. I já si jedu byt v tomhle stylu :c). Náhodou jsem na Vás narazila před půl rokem v časopise, hned jsem si vás vyhledala na google, zdravím iva

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Ivo, víte co mám ráda,? že se nemusíme bát vytáhnout cokoliv z půdy, koupit si k tomu jak se říká "vytuněnou" lampu třeba od Fornasettiho a pak stačí cit, cit a cit. Samozřejmě nejde míchat vše, jinak je z toho dort jak od pejska a kočičky.
    hezkou sobotu

    OdpovědětVymazat